Premii

VEZI AICI CASTIGATORII WEBSTOCK AWARDS 2014

Premiile Webstock ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online, produse in Romania in ultimul an.

Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2014 se desfasoara pe parcursul a doua etape: preselectia si jurizarea finala.

Inscrierile la Webstock Awards s-au desfasurat in perioada 15 iulie – 4 septembrie 2014. Inscrierile au fost gratuite si s-au realizat prin completarea online a unui formular.

Preselectia se va desfasura in perioada 5-8 septembrie si va fi realizata de catre un juriu format din bloggeri si specialisti online. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse si verificarea fiselor de inscriere.

Jurizarea efectiva revine unui grup format din experti in marketing si persoane din agentii si se desfasoara in perioada 9-19 septembrie. Acesta va lua in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor va conta foarte mult si experienta generala oferita de acestea.

Criterii de jurizare

  • relevanta fata de categoria in care a fost inscris proiectul
  • originalitate – prospetimea ideii si gradul de unicitate (per  ansamblu sau pe anumite caracteristici) fata de alte proiecte de acelasi gen din Romania
  • design – aspectul general al website-ului/ aplicatiei (acolo unde este cazul).
  • structura, navigabilitate si functionalitate – organizarea continutului, modul de navigare intuitiv si modul in care a fost folosita  tehnologia
  • interactivitate – felul in care comunica cu utilizatorii sau le permite utilizatorilor sa interactioneze.

In cazul in care unul dintre jurati a fost sau este implicat in dezvoltarea unui proiect inscris sau face parte din organizatia care l-a dezvoltat, persoana in cauza nu va aprecia categoria respectiva.

 

 VEZI JURIUL WEBSTOCK AWARDS 2014